12 února, 2021

láska



11 komentářů:

  1. Moc pěkné Valentýnky, hezký víkend ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko hezky tvoříššš....líbí se...prima odpoledne přeji...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani, moc pěkné obrázky...♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná dílka Janičko, tak už mám 6 dní druhé oko za sebou, nevím proč, ale tentokrát to bylo hodně bolestivé a druhý den, když mě sundali obvaz jsem nic neviděla. Po prvním oku jsem viděla krásně, jen jsem ho měla šetřit a spíš mě v něm svědilo.V oku mi do čtvrtka řezalo a stále vidím dost špatně. Musím doufat , že to bude dobré. Je hrozné, když si nemohu ani číst.Když jsem v tmavých brýlích, tak celkem ujde být na PC a dívat se na televizi, ale nemohu tu být dlouho, pak mi bolí hlava. Děkuji moc za komentíky a přeji hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květu děkuji a doufám že ty oči už budeš mít lepší,

      Vymazat
  5. Krásné krouceniny máš jsi Jani šikovná líbí se mi, jen bych je začistila ty okraje, já je dřív také takto měla pak Bětka mi poradila že je musím začistit.Tak to ber jako radu nic v tom zlého nehledej.❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko moc děkuji za komentík i radu ,jen nevím jak je začistit

      Vymazat